במרכז לשירותי רכב חשמל מוטי אנו מציעים שירותי תיקון וטיפול לכל סוגי הרכבים בעלי גיר רובוטי.
אנו מתמקדים במתן פתרונות לכל סוגי הבעיות ומוכיחים פעם אחר פעם כי על דברים מיוחדים לא צריך לשלם ביוקר!
אנו מחזיקים מלאי חלפים גדול לפתרון כל סוגי התקלות בגיר רובוטי – במחירים מפתיעים.
תיקון גיר רובוטי מתרחש כאשר יש צורך באחד מהבאים:
- החלפת מצמד גיר רובוטי.
- החלפת מפעיל מצמד.
- תיקון ושיפוץ יחידת הפעלה רובוטית הידראולית \ חשמלית.
- החלפת חישני גיר.
- כיול גיר.
- תיקון גיר רובוטי.
כל הפעולות הנ”ל מתבצעות בהתאם לניתוח נתונים הנאספים ממחשב הרכב אצלנו במקום עם קבלת הרכב לעבודה,
בהתחשבות במאפייני הרכב ותלונת הלקוח הספציפית, רק לאחר מכן מתבצע תיקון הגיר הרובוטי.
התמחות בתיבות הילוכים רובוטיות של היצרנים הבאים:
- טויוטה – MMT – קורולה, יאריס, אוריס, איגו.
- הונדה – I-SHIFT – סיביק, ג’אז.
- אלפא-רומאו סלספיד – 147, 156, 159, GT, BRERA.
- גיר רובוטי פיאט סלספיד \ דואלוג’יק – גרנדה פונטו, פונטו איבו, פונטו ספייס, פנדה, פיאט 500 רובוטית.
- רנו מסחריות – מאסטר וטראפיק, וכן רנו פלואנס וקליאו הרובוטיות.
פיאט מסחריות – פיורינו, דובלו החדשה, קובו – בעלות 5 או 6 הילוכים. - קונצרן פולקסווגן – גיר כפול מצמד DSG DQ200 DQ250 6-7 הילוכים
- פיג’ו – סיטרואן Sensodrive – פיגו 107, פיגו 207, סיטרואן C3, סיטרואן C4 פיקסו, C4 החדשה.
- פיג’ו סיטרואן מסחריות – פיג’ו ביפר
- אופל – Easytronic
- סמארט – פיור ורודסטר.
- מרצדס ספרינטר, A-CLASS
אצלנו ניתן לקבל שירות וטיפול מקצועי, פתרון מלא לכל בעיה, במחירים שפויים וחסכון של עשרות אחוזים ממחירי החברה.
תיבת ההילוכים הרובוטית, או גיר רובוטי בשפת העם, הגיעו לעולם הרכב כבר בשנת 1999 ברכבי אלפא-רומאו.
למעשה גיר רובוטי הוא גיר ידני, בו פעולת הפעלת המצמד ושילוב ההילוכים מתבצע באופן חשמלי או הידראולי בבקרת מחשב.
כל שגיאה באיסוף הנתונים הנכונים מחיישני הרכב עשויה לגרום לגיר שלא לתפקד כראוי, כשם שנהג לא מיומן יבחר בהילוך לא נכון בהתאם לתנאי הדרך.
הסימפטומים הנפוצים הם רעידות בתחילת נסיעה, אי שילוב הילוך בבוקר, היסוס בהעברת הילוכים, העברת הילוכים לא נעימה המלווה במכה בשילוב ההילוך, רעש חיכוך בשילוב הילוך, ואף לעתים ריח שרוף.
ברכב בעל גיר ידני, החלק המתכלה העיקרי הינו המצמד, ואליו לומד הנהג להסתגל במשך השימוש ברכב ולאורך חייו של המצמד עד להחלפתו,
בגיר הרובוטי המצב מעט שונה, בחלק מהתיבות המודרניות קיימים אמצעי הסתגלות אוטומטיים, ובחלק לא.
בכל מקרה תיקון הגיר הרובוטי מתבצע רק לאחר איסוף תקלות ממחשב הרכב, ניתוח המידע ממחשב הרכב ובדיקה תוך הפרדה בין תקלות מכניות לתקלות חשמליות,
כמובן אצלנו ניתן להשיג חלפים חדשים, חלפים משומשים, וחלפים משופצים לתיבת הילוכים רובוטית.
אנו ממליצים להגיע למוסך לצורך בדיקה / כיוון / כיול עם הופעת סימפטומים כאלה ואחרים על מנת להאריך את חיי המצמד.
עמודים דומים:
|
|
|
|