טויוטה פריוס – דגמים, סוללה היברידית, טכנולוגיה

טויוטה פריוס: חלוצה בטכנולוגיה ההיברידית

הטויוטה פריוס היא אחת המכוניות ההיברידיות המזוהות ביותר בעולם. מאז שהושקה לראשונה בשנת 1997, טויוטה פריוס חוללה מהפכה בתעשיית הרכב בזכות יעילות הדלק המרשימה שלה, העיצוב הידידותי לסביבה והטכנולוגיה החדשנית. בתור המכונית ההיברידית הראשונה שיוצרה בהיקף נרחב, היא סללה את הדרך לאימוץ רחב של רכבים היברידיים וחשמליים, כאשר היצרניות היפניות האחרות, כגון הונדה ומזדה הולכות אחריה.

היסטוריה והתפתחות

טויוטה הציגה את הפריוס לראשונה ביפן בשנת 1997, והיא הפכה לזמינה ברחבי העולם בשנת 2000. שם הדגם “פריוס” נגזר מהמילה הלטינית שמשמעותה “להקדים”, כסמל לתפקידה החלוצי בטכנולוגיית ההיבריד.

הדור הראשון של הפריוס כלל מנוע בנזין קטן בשילוב עם מנוע חשמלי, תוך שימוש במערכת Hybrid Synergy Drive (HSD) של טויוטה לאופטימיזציה של צריכת הדלק, אך לא נמכר בארץ כלל.

לאורך השנים, טויוטה שיפרה את הפריוס והציגה דורות חדשים עם יעילות דלק משופרת, כוח מוגבר ועיצוב אווירודינמי יותר.

  • הדור שני של הפריוס (2004-2009) הציע עיצוב חדש, מרווח פנימי מוגדל וסוללה היברידית משופרת. תיקונים נפוצים שאנו מבצעים בטויוטה פריוס דור שני.
  • הדור השלישי (2009-2015) שיפר את היעילות, תצרוכת הדלק, והציג טכנולוגיות מתקדמות, מנוע מודרני יותר, אשר הציג משאבת מים חשמלית, לשיפור היעילות. הדור השלישי ואף נמכר בחו”ל בדגם הכולל מערכת אוורור סולארית.
    תיקונים נפוצים שאנו מבצעים בטויוטה פריוס דור שלישי.
  • הדור הרביעי (2016) הציע עיצוב מודרני ויעילות דלק גבוהה יותר.
  • הדור החמישי והעדכני (2022) מביא מנוע היברידי חזק יותר, עיצוב ספורטיבי יותר ודגם Prius Prime – (פריוס פריים) גרסת פלאג-אין היברידית המשתמש בסוללה היברידית מסוג ליתיום-יון.

טכנולוגיית ההיבריד ויעילות הדלק

אחד המאפיינים הבולטים של הפריוס הוא מערכת ההנעה ההיברידית, המשלבת בין מנוע בנזין למנוע חשמלי, המוזן על ידי סוללה היברידית, כדי למקסם את החיסכון בדלק. המערכת מתאימה באופן חכם את השימוש במנועים בהתאם לתנאי הנהיגה, מה שמביא לצריכת דלק נמוכה משמעותית ולפליטת מזהמים מופחתת בהשוואה לרכבים עם מנועי בעירה פנימית רגילים.

דגמי טויוטה פריוס האחרונים מציעים צריכת דלק יוצאת דופן, לעיתים קרובות מעל 20 קילומטרים לליטר, בנסיעה משולבת בעיר ובכביש המהיר. דגם הפלאג-אין Prius Prime  מאפשר נסיעה על חשמל בלבד למרחק מסוים לפני שהוא עובר למצב היברידי, דבר שהופך אותו לאידיאלי למי שמעוניין להקטין עוד יותר את צריכת הדלק.

עיצוב ידידותי לסביבה וקיימות

טויוטה עיצבה את הפריוס תוך מחשבה על קיימות. הצורה האווירודינמית של הרכב מסייעת להפחתת החיכוך, מה שמשפר את היעילות. בנוסף, נעשה שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה בפנים הרכב, וכן בטכנולוגיות סוללה היברידית מתקדמות המסייעות להארכת חיי הסוללה ולהפחתת ההשפעה הסביבתית.

בחירה בפריוס משמעותה טביעת רגל פחמנית נמוכה יותר, שכן רכבים היברידיים פולטים פחות פחמן דו-חמצני (CO₂) בהשוואה למכוניות בנזין מסורתיות. במדינות רבות בעולם ישנם תמריצים לבעלי רכבים היברידיים או חשמליים, כמו הנחות במס, גישה לנתיבי תחבורה מיוחדים והנחות באגרות, מה שהופך את הפריוס לאופציה משתלמת יותר.

טכנולוגיה ומאפייני בטיחות

טויוטה פריוס מצוידת בטכנולוגיה מתקדמת לשיפור הנוחות והבטיחות. הדגמים האחרונים כוללים מערכת מולטימדיה מתקדמת, עם מסך מגע, חיבור לסמארטפון ושליטה קולית. בנוסף, ניתן למצוא תצוגת מידע על השמשה הקדמית, כבר משנת 2009, טעינה אלחוטית, ומערכת ניטור צריכת האנרגיה המאפשרת לנהגים לייעל את השימוש בדלק.

טויוטה שמה דגש על בטיחות, וכוללת בפריוס את Toyota Safety Sense (TSS), חבילת בטיחות מתקדמת הכוללת:

  • מערכת למניעת התנגשות עם זיהוי הולכי רגל
  • בקרת שיוט אדפטיבית
  • התראה על סטייה מנתיב עם תיקון היגוי
  • אורות גבוהים אוטומטיים

מאפיינים אלו מסייעים בהפחתת הסיכון לתאונות ומעניקים לנהג ולנוסעים תחושת ביטחון גבוהה יותר.

סיכום

הטויוטה פריוס נותרה אחת המכוניות ההיברידיות הטובות ביותר, המשלבת חיסכון בדלק, ידידותיות לסביבה וטכנולוגיה מתקדמת בעיצוב פרקטי ומסוגנן. היא הוכיחה את עצמה במרוצת השנים עם אמינות גבוהה של מערכת ההיברידית והסוללה ההיברידית. עם הביקוש הגובר לתחבורה בת-קיימא, הפריוס ממשיכה להתפתח ומוכיחה שרכבים היברידיים יכולים להיות גם יעילים וגם מהנים לנהיגה. בין אם מדובר ברכב לנסיעות יומיות, באופציה חסכונית או בבחירה טכנולוגית מתקדמת, הטויוטה פריוס נשארת אחת האפשרויות הטובות ביותר בשוק.

איך תוכלו לזהות באיזה דור של טויוטה פריוס אתם נוהגים? לנוחיותכם אנו מצרפים טבלה שתקל על הזיהוי

 דור שני 2004-2009דור שלישי 2010-2015דור רביעי 2016-2022דור חמישי 2023-
חזית    
גב    

Tagged , , , , , , , , , , , , , |

תיקון וטיפול לרכבי סמארט – SMART

טיפול תקופתי, אבחון ותיקון מערכות הרכב, פחחות וצבע, ועוד

חברתנו מציעה שירות אבחון ותיקון לרכבי סמארט

סמארט הוקמה ב-1998  במסגרת מיזם משותף בין תאגיד כלי הרכב הגרמני מרצדס וחברת השעונים השווייצרית סווטש (שנטשה את הפרויקט בהמשך) אשר מטרתו הייתה לייצר רכב עירוני דו-מושבי וחסכוני בדלק.
בשנת 2002 החל יבוא כלי הרכב לישראל, והמהפכה החלה גם כאן – מכוניות קומפקטיות, חסכוניות, המתאימות לערים הצפופות ולמצוקת החניה המתפתחת בארצנו.
עם הרבה מחשבה מחוץ לקופסא הצליחו לייצר מהנדסי מרצדס רכב כה מהפכני, אך מהפכה זו גם הפכה את הטיפול בו ותיקונו למורכב ושונה מכלי רכב אחרים.
היעדר הידע המקצועי לטיפול ברכבים אלה, מצמצם את נותני השירות לרכב זה למוסכי החברה בלבד, אך לא עוד!

לאחר עשרות לקוחות מרוצים בעלי סמארטים שונים, אנו מציעים שירות תיקון, אבחון, וטיפול תקופתי לרכבי סמארט.
אצלנו ניתן לקבל שירותי דיאגנוסטיקה – בדיקות ממוחשבות – עם מחשב מקורי בדיוק כמו בחברה, תוך שמירה על יחס אישי, הסברים ושקיפות מלאה בדרך לפתרון התקלה.
חלקי חילוף ומתכלים הנמצאים במלאי באופן קבוע ומוצעים ללקוח במחיר תחרותי.
פתרון כל סוגי התקלות כגון: תיקון גיר רובוטי, תיקון מודול ידית הילוכים, תיקון ידיות דלת, תיקון מנגנון חלון, תיקון גג נפתח, פירוק והרכבת פאנלים, ועוד.

פירוק פאנלים - סמארט פיור

פירוק פאנלים – סמארט פיור

תיקון מנגנון חלון סמארט

תיקון מנגנון חלון סמארט

תיקון גיר סמארט רודסטר

תיקון גיר סמארט רודסטר

תיקון מנגנון פתיחת הדלת - סמארט

תיקון מנגנון פתיחת הדלת – סמארט

סימן מפתח בלוח שעונים - הגיע או עבר זמן הטיפול! פנ ואלינו

סימן מפתח בלוח שעונים – הגיע או עבר זמן הטיפול! פנ ואלינו

החלפת מסנן מזגן בסמארט

החלפת מסנן מזגן בסמארט

מוטי ואורי היקרים
תודה ענקית על השירות ,המקצועיות, והאמינות.
הגעתי למוסך שלכם עם רכב סמארט 2005 , כשהגיר ברכב לא מתפקד ב…

Posted by ‎רונן עבודי‎ on Sunday, August 30, 2015

ברצוני לשבח את הצוות המעולה במוסך לשרותי רכב וחשמל מוטי! היחס תמיד אדיב והוגן הרבה יותר מכל מוסך אחר שביקרתי בו! המחירים…

Posted by Rose Tenenbaum on Friday, June 30, 2017

 

Tagged , , , , , , , , , |

החלפת מצמדים לגיר כפול מצמדים DSG

החלפת מצמדים לגיר DSG 7 הילוכים

The hebrew text is followed by an English one bellow
חברתנו מציעה שירות תיקון ושיפוץ גיר רובוטי מכל הסוגים מזה 15 שנים, לכל סוגי הגירים ויצרני הרכב השונים.

את השנים האחרונות השקענו בפיתוח פתרונות לשיפוץ תיבות הילוכים מסוג די אס גי של הקונצרן.
לנו יש את הכלים ואת הטכנולוגיה לתקן בעיות במערכת ההפעלה, מכטרוניקס, וכן בגיר המכני ברכב שלך.
עמוד זה עוסק בהחלפת מצמדים בגיר DSG.
לתיקון מכטרוניק, מערכת הפעלה לגיר DSG ניתן לעבור לעמוד הזה.
גיר DSG ניתן למצוא בכל רכבי קונצרן VAG – סקודה, סיאט, אאודי ופולקסווגן.
אנו מדגישים לכל לקוח שנכנס אלינו עם תקלת גיר, כי הייתה תביעה ייצוגית בנוגע לתיבות ההילוכים כפולות המצמד של פולקסווגן ובמסגרתה האריכו את האחריות על הגיר ל-5 שנים. טרם הגעה למוסכנו, בדקו האם רכבכם נכלל בהרחבת האחריות על הגיר.

מתי מחליפים מצמדים בגיר DSG?

הסימפטום הראשון לצורך בהחלפת מצמדים בגיר כפול מצמד מתוצרת פולקסווגן, הוא רעידות בעת שילוב ההילוך, לעתים בעומס.
לדוגמא, העברת הילוך מראשון לשני בנסיעה בעליה, המלווה ברעידה המורגשת בחלל הנוסעים ברכב.
בגיר רובוטי, בשונה מגיר רגיל, לעתים יש צורך בהחלפת מצמדים כבר לאחר 100,000 ק”מ.

לאחר הגעה למוסך, הסימפטום הבא הוא הופעת קודי התקלה:
P177A\B – Clutch 1\2 Tolerance Limit Reached.
P189A\B – Clutch 1\2 Clearence Tooo Small.

מצמדים לגיר DSG

מצמדים לגיר DSG

כלים ספציפיים להחלפת מצמדים לגיר DSG

כלים ספציפיים להחלפת מצמדים לגיר DSG

כלים ספציפיים להחלפת מצמדים לגיר DSG

כלים ספציפיים להחלפת מצמדים לגיר DSG

חתך מצמדים בגיר DSG

חתך מצמדים בגיר DSG

על איזה מידות מדובר במצמדים בגיר DSG?

התקנת המצמדים בגיר כפול מצמדים של פולקסווגן היא פעולה מורכבת הדורשת כלים ספציפיים מדויקים מאוד.
רמות דיוק שכאלה, עד היום לא נראו בתחום הרכב.
החברה פיתחה סט כלים ספציפי, להתאמת המצמדים לרכב, על מנת להבטיח ניצול מקסימלי של המצמדים, לאורח חיים ארוך ונוחות נסיעה מקסימלית.
רמות הדיוק של העבודה הן בעשיריות המילימטר, ובסיום העבודה, יש לוודא את ההתקנה הנכונה על ידי שימוש במיקרומטר! ביצוע העבודה ללא הכלים המקצועיים המיועדים להחלפת מצמדים בגיר DSG,
תגרום לקיצור משמעותי בחיי המצמדים (לעתים פחות מ-20,000 ק”מ) ופגיעה משמעותית באיכות הנסיעה!!!

אם אתה חושב שברכבך יש צורך בבדיקה או החלפת מצמדים, וברצונך לקבל עבודה איכותית במחיר סביר, ולא במחירי החברה צור קשר עוד היום !!!

שיפוץ מכטרוניק

ידית הילוכים DSG

החלפת מצמדים אאודי A1

החלפת מצמדים אאודי

חליצת המצמד עם כלי ספציפי

חליצת המצמד עם כלי ספציפי

תיקון מכטרוניק DSG 7 הילוכים

תיקון מכטרוניק DSG 7 הילוכים

We are now offering a repair service for all DSG transmissions made by VAG vehicle concern, including VW, SKODA, SEAT And AUDI, on all fault types. This page is about Clutch replacement on DSG Transmissions. if you are interested in Mechatronic rebuild or replacement, you can read on This page.

It is important to mention, that the israeli dealer of VW concern cars, has extended the warrenty period of the DSG 7 speed transmissions to 5 years, or 1 repair. please, make sure your car is not under warrenty before towing your car here, as you may be limited to 1 tow, and you might deserve a free repair under warrenty from the dealer.

Our company offer robotic transmission repair for the last 15 years for vehicle manufactures such as Alfa Romeo, Fiat, Renault, Peugeot-Citroen, Mercedess-Benz, Honda, Opel and Smart. We spent the last couple of years investigating failures of DSG transmissions and developed High-Tech solutions that can actually save you money when you have to come across an expensive repair.

How can i tell if my clutch needs a replacement?

The first symptom of a clutch pack issue is shaking when changing lower gears, for example if you are accelerating in 1st on a heal under load and feel a shake when changning to 2nd gear.
The next symptoms, are a spanner sign on the display, and one of the following fault codes:
P177A\B – Clutch 1\2 Tolerance Limit Reached.
P189A\B – Clutch 1\2 Clearence Tooo Small.

What clearence and Tolerance are we talking about on DSG Clutches?

When replacing the clutch pack on DSG transmission, a set of special tools is required to adjust the clutch. the adjustment is measured by 0.Xmm, and when the clutch pack is installed, you have to verify the clearence with a micrometer dail gauge. these is a very precise job that is not usualy required on vehicle industry, but is very important here to insure the comfort of operation, and long life for the new clutch. The clutch pack wear differs from one driver to another, and the normal clutch life is 150000km only, as the tolerances are so small.

if your car needs a new clutch pack, feel free to contact us.
we are commited to high quality of work, a competitive price, and full customer satisfactory.

Tagged , , , , , , , , , , , , |

תיקון גיר DSG – מצמד כפול, מכטרוניק ומה שביניהם

שיפוץ מכטרוניק

תיקון גיר DSG – מכטרוניק

חברתנו מציעה שירות תיקון כל סוגי תיבות ההילוכים מסוג מצמד כפול לקונצרן פולקסווגן – סקודה, סיאט ואאודי.
אצלנו ניתן לקבל שירות בדיקה במחשב מקורי, אבחון תקלות ופתרונן תחת קורת גג אחת.
The hebrew text is followed by an english text.
תיקון גיר DSG:

תיקון מכטרוניק DSG 7 הילוכים

תיקון מכטרוניק DSG 7 הילוכים

גיר DSG או גיר כפול מצמדים בשפה העברית, הינו הכלאה של שתי תיבות הילוכים בתוך תיבה אחת, בה ההילוך שבשימוש משולב באמצעות מצמד אחד, וההילוך הבא אחריו כבר משולב למצמד השני – וההחלפה ביניהם מתבצעת אך ורק על ידי שילוב המצמד המתאים.
בעקבות עיקרון פעולה זה, לעתים בזמן נסיעה בפקקים, מתקשה הרכב לחזות את ההילוך הבא אחריו, ואנו חווים פעולה איטית יותר של הגיר ואף פחות חלקה.
בזמן בו גיר DSG תקין, יתרונותיו עולים על חסרונותיו, ואנו יכולים ליהנות מתצרוכת דלק טובה, החלפת הילוכים סופר-מהירה אשר הייתה עד היום קיימת רק במכוניות-על או על ידי נהגים מקצועיים.

נקודות השבר של גיר DSG הן שונות בהתאם לאופי השימוש ברכב, אך לאחר מחקר רב שנתי שביצענו,

ניתן לומר כי רוב הבעיות מגיעות מיחידת המכטרוניק, שמהווה את מערכת ההפעלה של הגיר, או “הרובוט” בשפת העם. מערכות המצמד הכפול מקבוצת פולקסווגן, כבר קיימות איתנו מזה 15 שנים, ונראה שהן כאן כדי להשאר. בכל כמה שנים אנחנו עדים להתפתחות טכנולוגית ויוצאת לשוק תיבת הילוכים חדשה, בין היתר מקבוצת פולקסווגן:

  • גיר 7 הילוכים – מצמד יבש DQ250
  • גיר 6 הילוכים – מצמד רטוב DQ200
  • גיר 7 הילוכים – מצמד רטוב DQ500
  • גיר 7 הילוכים – מצמד רטוב – DQ381
    לכל אלו ועוד, יש לנו פתרונות מקצועיים לתיקון שאנו נשמח להציע לכם בהתאם לסוג התקלה ברכב שלכם.

שיפוץ מכטרוניק DSG 6 הילוכים

שיפוץ מכטרוניק DSG 6 הילוכים

חברתנו מציעה שירות תיקון ושיפוץ גיר רובוטי מכל הסוגים מזה 20 שנים.
את השנים האחרונות השקענו בפיתוח פתרונות לשיפוץ תיבות הילוכים מסוג די אס גי של הקונצרן.
לנו יש את הכלים ואת הטכנולוגיה לתקן בעיות במערכת ההפעלה, מכטרוניק, וכן בגיר  המכני ברכב שלך.
השלב החשוב ביותר בשביל לקבל הצעת מחיר לתיקון גיר, היא להבין את התקלה אותה מתאר הנהג ולהצליב אותה ביחד עם הנתונים ממחשבי הרכב השונים, שכן התקלה יכולה להיות במערכת ההפעלה (מכטרוניק), בקלאץ (סט מצמד כפול) ואף בגיר (תיבת הילוכים) המכאני.

המחיר לתיקון גיר משתנה בהתאם לנתונים הנאספים בשלב הדיאגנוסטיקה.

בעיות פופולריות בגיר DSG:

  • מכות בהעברת הילוכים – לעתים רק כשהרכב חם
  • רעידות בנסיעה בפקקים
  • רכב לא נוסע כלל – מנורת מפתח במקום תצוגת הילוכים
  • גיר מעביר הילוכים לא רציפים, לדוגמא 1-3-5 או 2-4-6
  • גיר תקוע בהילוכים זוגיים, או גיר תקוע בהילוכים אי זוגיים

אם הגעתם לעמוד שלנו, אנו שמחים להביא את הבשורה – היום ניתן לפתור בעיות אלה שלא דרך החברה, תוך שימוש בחלפים מקוריים, עבודה על פי הוראות יצרן, ושמירה על סטנדרטים גבוהים – בהבטחה לשמור על מחיר  הוגן.

תיקון מוח גיר מכטרוניקס

תיקון מוח גיר מכטרוניקס

אנו מבצעים החלפת מצמדים לגיר DSG במחיר מפתיע.

מתוך שאיפה להגיע לאיכות תיקון גבוהה ביותר, ועל מנת לאפשר ללקוח ליהנות מתיקון איכותי ביותר, כל תיקון מסתיים בעדכון תוכנת מחשב הגיר מול שרתי היצרן, וכן לימוד המחשב לפעולת הגיר החדשה על פי הוראות היצרן.
אנו מאמינים כי החלק החשוב ביותר בניסיון לתקן מערכות מורכבות, הוא שימוש בכלים   הנכונים, על כן אנו משתמשים במחשב מקורי לרכבי קונצרן פולקסווגן וכן בסט כלים ייעודי לתיבות הילוכים מסוג DSG מבית LUK גרמניה.

בעקבות ריבוי בעיות, ורצון לשפר את חווית השימוש בגיר, מוציא היצרן עדכונים לתוכנת הגיר לעתים קרובות – שמירה על תוכנה עדכנית יבטיח עבודה רציפה של הגיר לאורך זמן !

לאחר בדיקה במחשב, נסיעת מבחן והקשבה ללקוח, ניתן לקבוע בוודאות באיזה חלק יש לטפל, וכך אף לחסוך ללקוח החלפת חלקים מיותרים.

לאחר אבחון התקלה, באפשרותנו להציע שיפוץ מכטרוניק במחירים מפתיעים בהתאם לסוג התקלה.

DSG Transmission Repair – Both 7 speeds, and 6 speeds transmissions, including mechatronic faults and mechanical faults.

We are now offering a repair service for all DSG transmissions made by VAG vehicle concern, including VW, SKODA, SEAT And AUDI.
Our company offer robotic transmission repair for the last 15 years for vehicle manufactures such as Alfa Romeo, Fiat, Renault, Peugeot-Citroen, Mercedess-Benz, Honda, Opel and Smart. We spent the last couple of years investigating failures of DSG transmissions and developed High-Tech solutions that can actually save you money when you have to come across an expensive repair.

We use dealer-level diagnostic equipment, alongside some testing equipment developed by us for our specific demands, to make sure we repair only what is necessary for your car, on its failure and not change unneseccary parts.
each repair begin by connecting to car control units, questioning and listening to customer complains, and ends by one of our professional high tech solutions, software update from manufactor servers, and latest calibration with original equipment.
Our study shows that most DSG Transmission failures are Mechatronic unit failures.
Mechatronic unit is the head of the DSG Transmission, it holds the Transmission Control Unit, Hydraulic pump, Oil reservoir, Electro-Mechanic solenoids, sensors and actuators.
We have the technology to rebuild your Mechatronic unit using new parts and reduce total repair cost, sometimes by half!
This way we can assure a successful high quality repair with a long term warranty.

feel free to contact us for more details.

Tagged , , , , , , , , , , , , , , |

תיקוני חשמל עגלה נגררת, עגלות ונגררים

אורות, פנסים, חיבורי חשמל, ומה שביניהם…

פנסים לעגלה

חברתנו מתמחה בהחלפת והתקנת פנסים לעגלה נגררת, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח ולכל כיס.
אצלנו ניתן להשיג פנסי לד, פנסי מנורות, פנסי עבודה משופרים, ופתרון לכל בעיה.

חיבורי חשמל לעגלה

עם הצורך ההולך וגדל במתאמים והתאמה לסוגי רכב חדשים, באפשרותנו להתאים את חיבורי החשמל בעגלה שלכם
לסוג העיסוק שלכם, לסוג הרכב שלכם, ולסוג החיבור ברכב, על מנת לחסוך שימוש מיותר במתאמים.

טסט לעגלה נגררת

בדיקת הרישוי לעגלה הנגררת שלכם לא צריכה להיות סיוט! מומלץ לבצע בדיקה אצלנו לתקינות העגלה שלכם.

ברשותנו ציוד מקצועי המאפשר בדיקת העגלה הנגררת גם ללא הרכב, על פי תקן סטנדרטי.
הדבר מאפשר לכם להשאיר את העגלה לתיקון ולהמשיך עם הרכב את שגרת היום שלכם.
כמו כן, כך ניתן לבצע הפרדה מלאה האם הבעיה ברכב או בעגלה.

 

פנסי לד לעגלה

פנסים לעגלה

מדוע כדאי לי להחליף את פנסי העגלה בפנסי לד?

אחת מנקודות התורפה בעגלות נגררות היא צורך תכוף בהחלפת מנורות. מנורות נשרפות לעתים קרובות בעגלות נגררות מהסיבה הפשוטה כי לעגלות נגררות אין בולמי זעזועים, הנסיעה לעתים קרובות מאוד קופצנית והדבר גורם להשרפות מנורות ליבון.
פנסי לד אינם סובלים מבעיה זו, ונחשבים אמינים יותר בסביבה אלימה זו.

גורם נוסף, הוא חדירת מים. בעקבות הצורך להחליף מנורות, פנסים למנורות רגילות צריכים להיות ניתנים לפירוק ופתיחה. הדבר גורם לעתים קרובות לחדירת מים לתוך הפנס ומשם הדרך לחלודה, קורוזיה, ובעיות מגעים קצרה ביותר.
פנסי לד אינם זקוקים לתחזוקה, ומגיעים אטומים לחלוטין למים.

חידוש, שיפוץ, או החלפת סוללה היברידית

קצת על מערכת היברידית.. ואיך אנחנו יכולים לעזור לכם?

במוקדם או במאוחר, יעילות המצבר ההיברידי ברכבך תרד ומנורת תקלה תדלק, בליווי הכיתוב Check Hybrid System.
חשוב מאוד בראשית לאבחן את התקלה ביסודיות, ולא מיד להחליף את הסוללה ההיברידית.
חברתנו מציעה שירות שיפוץ חידוש והחלפת הסוללה ההיברידית ברוב סוגי הרכבים ההיברידיים הקיימים בארץ.

טויוטה: יאריס, פריוס, אוריס, קאמרי | הונדה: אינסייט, סיוויק, ג’אז | לקסוס: IS300h, GS450h

במוסכנו ניתן לקבל שירות דיאגנוסטיקה (אבחון ממוחשב) למערכות היברידיות.

תצוגת סוללה היברידית פריוס

תצוגת סוללה היברידית פריוס

עם כניסת הרכב למוסך מתחבר הרכב לסורק תקלות, לאיתור התקלות איתן הגיע הרכב.
ברוב המקרים, באפשרותנו להוזיל משמעותית את עלויות תיקון הרכב ההיברידי,
בין אם מדובר בחידוש הסוללה, או רכיבים אחרים במערכת ההיברידית.

המערכות ההיברידיות ברכב המודרני מורכבות מסוללה או מצבר במתח גבוה,
אשר נטען ונפרק במהלך הנסיעה במטרה לסייע למנוע הבנזין ולהשיג תצרוכת דלק טובה יותר.
לכל יצרן גישה משלו לרכב ההיברידי ולסינרגיה בין המנוע החשמלי ומנוע הבנזין,
אך ההשפעה של מערכת לא תקינה היא באופן מיידי עליה בתצרוכת הבנזין, ופחות סיוע מהמנוע החשמלי.

עם התפתחות הסימפטום, תדלק מנורת תקלה ולעתים גם כמעט לא ניתן לנסוע עם הרכב.

ראשית אנו ממליצים לבדוק האם רכבכם נכלל בהרחבת אחריות למערכת ההיברידית.
לקוחות רבים שילמו על הארכת אחריות למערכת ההיברידית ולא יודעים על כך \ לא זוכרים !

במידה ורכבכם לא נכלל בהרחבת האחריות למערכת ההיברידית, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולקבל הצעת מחיר לתיקון המערכת ההיברידית ברכב

במחירים זולים ממחירי החברה.

מבט מתוך מצבר היברידי

מבט מתוך מצבר היברידי

סוללה היברידית טויוטה פריוס

סוללה היברידית טויוטה פריוס

בדיקת סוללה היברידית פריוס

בדיקת סוללה היברידית פריוס במוסכנו

מוסך ברחובות – רכבים היברידיים

Tagged , , , , , , , , , , , , |

תיקון חלונות חשמל ומנגנונים

חלונות חשמל ברכב

חלונות חשמל ברכב קיימים מאז שנות ה-60, ברכבים אמריקאים בעיקר באותה תקופה,
עקרון פעולתם משתנה בהתאם לסוג ויצרן הרכב.
חלונות חשמליים הפכו לאביזר נוחות הקיים כמעט בכל רכב הנמכר מאז שנות ה-90.

מערכת חלונות החשמל מורכבת מיחידת בקרה לנהג, מתג לחלונות הנוסעים, מנועים חשמליים ומנגנונים.

עם התקדמות הטכנולוגיה והבנה של היצרנים כי יש לחסוך במשקל בהרכבת רכב מודרני,
עברו יצרני הרכב לייצור מנגנוני חלון משופרים – קלים יותר, יעילים יותר, מהירים יותר אך גם שבירים יותר.

החלפת רכיבי מתכת חזקים כגון גלגלי שיניים, מתאמים ועוד לרכיבי פלסטיק הפכו את מערכת הרמת החלונות לרגישה ושבירה.

אנו מתקנים כל סוגי מנגנוני החלונות, תוך מתן פתרונות מקצועיים ומשופרים למנגנונים בהם יש כשל ברור שחוזר על עצמו.
המוסך מתקן חלונות חשמל, מנגנונים, ומנועים מזה כ-30 שנים.
אצלנו ניתן לקבל שירות תיקון מנגנונים, תיקון מנועי חלון, וכן מנגנוני חלון חדשים במחירים המתאימים לכל כיס.

פירוק ותיקון מנגנון החלון כולל פירוק ריפוד הדלת הפנימי, לעתים מתגים וידיות פנים, ברכבים מפוארים גם פנסי תאורה המשולבים במבנה הדלת. פירוק המנגנון מתבצע במקצועיות וללא נזקים !

אצלנו ניתן להשיג פיקודי חלון חשמל ומתג חלון חשמלי לרוב סוגי הרכבים במחירים תחרותיים.

צור קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר!

לתשומת לבכם – הצעות מחיר יינתנו לאחר בדיקת הרכב ואיתור התקלה, איתור תקלה ודיאגנוסטיקה כמעט ובלתי אפשרי דרך הטלפון לכן מומלץ להגיע לבדיקה על מנת להבטיח דיוק באומדן מחיר התיקון.

מנגנון חלון מזדה 3

מנגנון חלון מזדה 3

קליפס מנגנון חלון פולקסווגן

קליפס מנגנון חלון פולקסווגן

פיקוד חלונות פולקסווגן

פיקוד חלונות פולקסווגן

כלים ייעודיים לפירוק ריפוד

כלים ייעודיים לפירוק ריפוד

קליפסים לחיזוק ריפוד

קליפסים לחיזוק ריפוד

Tagged , , , , , , , , , |

מצבר בוש – BOSCH

מצבר בוש

ברכב המודרני בשנים האחרונות אנו רואים מגמה הולכת וגדלה של ייצור מערכות חשמליות חדשות,

מצבר  בוש

מצבר בוש

הפיכת המערכות המכניות לחשמליות, ויצירת סביבת נהג נעימה ונוחה יותר על חשבון שימוש בחשמל.
להלן רשימה מתומצתת של הצרכנים חשמליים ברכב ממוצע בישראל, טויוטה קורולה:

מחשב מנוע, מחשב גיר, מחשב כריות אויר, מחשב ABS+ESP, תגבור הגה חשמלי, גיר רובוטי, מערכת מיזוג אויר, מערכת קירור המנוע, מערכת סאונד, מערכת תאורה…

טכנולוגיות הרכב התפתחו בשנים האחרונות בעוד טכנולוגיות המצברים המיובאים לארץ נשארה מאחור – לא עוד.

מהו מצבר בוש?

חברת בוש הינה חברה גרמנית שהוקמה בשנת 1886, כיום נחשבת כיצרן חלפי הרכב הגדול בעולם (נכון לשנת 2011).
מלבד חלפי רכב, חברת בוש מייצרת כלי עבודה, כלי מטבח, כלי גינון, ועוד.

מצבר בוש ברחובות

מצבר בוש ברחובות

רוב הסיכויים שאינכם יודעים זאת, אך ברכבכם ניתן למצוא אינספור רכיבים המיוצרים על ידי בוש, עבור יצרן הרכב, בין אם מדובר ברכב יפני, קוראני, או אירופאי.

  • מצבר בוש נוצר בעקבות הצורך ההולך וגדל לתת מענה חשמלי לכל מערכות הרכב, בכל מזג אויר, ובכל מצב.
  • מותאם במיוחד למכוניות מודרניות בעלות מערכת START-STOP המכבה ומתניעה את הרכב לעתים תכופות במהלך נסיעה בפקק, ובכך משתמשת באנרגיה המאוחסנת במצבר בטווח הקצר על מנת לחסוך בדלק.
  • מצבר בוש הינו מצבר יבש ללא חומצה וללא טיפול, המהווה את הסטנדרט האירופאי להתקנת מצברים בתוך תא הנוסעים ברכבים מסוימים.
  • מצברי בוש מיוצרים בטכנולוגית AGM technology בעלי כח ההתנעה הגדול בשוק – אידאלי לרכבים בעלי מערכות חשמל רבות.
  • מצבר בוש הינו המצבר היחיד בעל 24 חודשי אחריות.

מצבר רכב תקין הינו הבסיס למערכת חשמל יציבה ותקינה ברכב, שכן המצבר מהווה את מאגר הכח החשמלי הזמין מיידית לכל מערכות הרכב, החל מההתנעה.
לעתים, רכב לא מניע בגלל מצבר חלש, פעולת המתנע צורכת זרם רב, שלפעמים אין המצבר יכול לספק לאחר עמידה ממושכת. 
כשאנחנו בוחרים מצבר לרכב, חשוב לשים לב לא רק לנתון ה”אמפר שעה” אלא גם לנתון ה”זרם התנעה” של אותו מצבר. 
זרם ההתנעה במצבר נמדד בתקנים שונים, מצבר בוש הינו המצבר בעל זרם ההתנעה הגבוה ביותר לגבי אותו גודל מצבר, כאשר במצברי בוש הנתון מתיחס לתקן האירופאי המחמיר ביותר!
מצבר רכב לא תקין עלול לגרום לבעיות שונות במערכות הרכב ההופכות לחשמליות בשנים האחרונות כגון הגה חשמלי, גיר רובוטי, מחשב ניהול מנוע, מחשב כרית האויר, ואף מערכות מולטימדיה ואודיו ברכב.

החלפת מצבר ברכב מודרני

החלפת מצבר ברכב מודרני שונה מהותית מהחלפת מצבר ברכב מיושן. לעתים רבות לאחר החלפת מצבר אנו נתקלים בבעיות כגון נוריות תקלה דולקות, אובדן זכרונות שונים כגון חלונות חשמל, כיסאות חשמליים, בלם יד חשמלי, גיר רובוטי, ועוד.. 
חשוב להחליף מצבר במקום אשר יכול לתת מענה מקצועי לבעיות מסוג זה בצורת חיבור לסורק תקלות ואיפוס \ אדפטציה במידת הצורך.
חשוב להחליף מצבר במקום אשר יכול למנוע סימפטומים אלה על ידי מתן גיבוי למערכות הרכב בזמן החלפת המצבר.
 לדף הבית

קישור לאתר היבואן – לדיקו

קישור לאתר היצרן –  מצבר בוש

Tagged , , , , , , , , |

תיקון גיר רובוטי

במרכז לשירותי רכב חשמל מוטי אנו מציעים שירותי תיקון וטיפול לכל סוגי הרכבים בעלי גיר רובוטי.
אנו מתמקדים במתן פתרונות לכל סוגי הבעיות ומוכיחים פעם אחר פעם כי על דברים מיוחדים לא צריך לשלם ביוקר!
אנו מחזיקים מלאי חלפים גדול לפתרון כל סוגי התקלות בגיר רובוטי – במחירים מפתיעים.

תיקון גיר רובוטי מתרחש כאשר יש צורך באחד מהבאים:

מפעיל מצמד טויוטה

מפעיל מצמד טויוטה

  • החלפת מצמד גיר רובוטי.
  • החלפת מפעיל מצמד.
  • תיקון ושיפוץ יחידת הפעלה רובוטית הידראולית \ חשמלית.
  • החלפת חישני גיר.
  • כיול גיר.
  • תיקון גיר רובוטי.

כל הפעולות הנ”ל מתבצעות בהתאם לניתוח נתונים הנאספים ממחשב הרכב אצלנו במקום עם קבלת הרכב לעבודה,
בהתחשבות במאפייני הרכב ותלונת הלקוח הספציפית, רק לאחר מכן מתבצע תיקון הגיר הרובוטי.

התמחות בתיבות הילוכים רובוטיות של היצרנים הבאים:

איסוף נתונים ממחשב הרכב

איסוף נתונים ממחשב הרכב

  • טויוטה – MMT – קורולה, יאריס, אוריס, איגו.
  • הונדה – I-SHIFT – סיביק, ג’אז.
  • אלפא-רומאו סלספיד – 147, 156, 159, GT, BRERA.
  • גיר רובוטי פיאט סלספיד \ דואלוג’יק – גרנדה פונטו, פונטו איבו, פונטו ספייס, פנדה, פיאט 500 רובוטית.
  • רנו מסחריות – מאסטר וטראפיק, וכן רנו פלואנס וקליאו הרובוטיות.
    פיאט מסחריות – פיורינו, דובלו החדשה, קובו – בעלות 5 או 6 הילוכים.
  • קונצרן פולקסווגן – גיר כפול מצמד DSG DQ200 DQ250 6-7 הילוכים
  • פיג’ו – סיטרואן Sensodrive – פיגו 107, פיגו 207, סיטרואן C3, סיטרואן C4 פיקסו, C4 החדשה.
  • פיג’ו סיטרואן מסחריות – פיג’ו ביפר
  • אופל – Easytronic
  • סמארט – פיור ורודסטר.
  • מרצדס ספרינטר, A-CLASS

אצלנו ניתן לקבל שירות וטיפול מקצועי, פתרון מלא לכל בעיה, במחירים שפויים וחסכון של עשרות אחוזים ממחירי החברה.

תיבת ההילוכים הרובוטית, או גיר רובוטי בשפת העם, הגיעו לעולם הרכב כבר בשנת 1999 ברכבי אלפא-רומאו.

למעשה גיר רובוטי הוא גיר ידני, בו פעולת הפעלת המצמד ושילוב ההילוכים מתבצע באופן חשמלי או הידראולי בבקרת מחשב.

כל שגיאה באיסוף הנתונים הנכונים מחיישני הרכב עשויה לגרום לגיר שלא לתפקד כראוי, כשם שנהג לא מיומן יבחר בהילוך לא נכון בהתאם לתנאי הדרך.

הסימפטומים הנפוצים הם רעידות בתחילת נסיעה, אי שילוב הילוך בבוקר, היסוס בהעברת הילוכים, העברת הילוכים לא נעימה המלווה במכה בשילוב ההילוך, רעש חיכוך בשילוב הילוך, ואף לעתים ריח שרוף.

ברכב בעל גיר ידני, החלק המתכלה העיקרי הינו המצמד, ואליו לומד הנהג להסתגל במשך השימוש ברכב ולאורך חייו של המצמד עד להחלפתו,

בגיר הרובוטי המצב מעט שונה, בחלק מהתיבות המודרניות קיימים אמצעי הסתגלות אוטומטיים, ובחלק לא.

בכל מקרה תיקון הגיר הרובוטי מתבצע רק לאחר איסוף תקלות ממחשב הרכב, ניתוח המידע ממחשב הרכב ובדיקה תוך הפרדה בין תקלות מכניות לתקלות חשמליות,

כמובן אצלנו ניתן להשיג חלפים חדשים, חלפים משומשים, וחלפים משופצים לתיבת הילוכים רובוטית.

אנו ממליצים להגיע למוסך לצורך בדיקה / כיוון / כיול עם הופעת סימפטומים כאלה ואחרים על מנת להאריך את חיי המצמד.

לדף הבית

Fiat 500 Gear Unavailable - תקלת גיר פיאט 500

Fiat 500 Gear Unavailable – תקלת גיר פיאט 500

רובוט סלספיד משופץ

שיפוץ מוח גיר רובוטי סלספיד

תיקון גיר רובוטי

תיקון גיר רובוטי

נורת תקלה גיר רובוטי

מנורת תקלה גיר רובוטי – טויוטה והונדה

הדגמת עובי דיסק מצמד מחליק

הדגמת עובי דיסק מצמד מחליק

ממה מורכב הגיר הרובוטי?

תיקון ושיפוץ מפעיל מצמד HONDA סיוויק מ-06

תיקון ושיפוץ מפעיל מצמד HONDA סיוויק מ-06 (משולב עם מחשב גיר הרובוטי)

מנורת תקלת גיר רובוטי פיאט

מנורת תקלת גיר רובוטי פיאט

אבחון גיר רובוטי טויוטה - מחשב מקורי

אבחון גיר רובוטי טויוטה ספיידר MR2 – מחשב מקורי

החלפת מצמדים DSG - כלים ספציפים

החלפת מצמדים DSG – כלים ספציפים

החלפת מצמדים אאודי A1

החלפת מצמדים אאודי

מפעיל גיר רובוטי רנו מאסטר טראפיק

מפעיל גיר רובוטי רנו מאסטר טראפיק

עמודים דומים:

גיר רובוטי פיאט

 

Tagged , , , , , , |

מיזוג אויר ברכב

תיקון מזגן ברכב

לפני שנעסוק באפשרויות העומדות לפנינו בתיקון המזגן ברכב, חשוב להבין כיצד מערכת המזגן עובדת.
מערכת המזגן ברכב מורכבת ממספר רכיבים שתקינותם קריטית לפעולה תקינה של המערכת כולה.

  • גז למזגן – הגז הוא החומר הפעיל במערכת המיזוג, ללא גז – אין קירור.

    מערכת המיזוג ברכב

    הדגמת מערכת המיזוג ברכב


    בשונה מבנזין או סולר, אין צורך למלא גז במזגן על מנת שיעבוד – מערכת תקינה אמורה להיות אטומה מדליפות גז.
    הוספת גז בכמות הגדולה מפעם ב-2 עונות אמורה להדליק אצלכם נורה אדומה.

  • מדחס מזגן – המדחס הוא לב המערכת, הוא זה שיונק את הגז ודוחס אותו בפעולה סיבובית מכח סיבוב המנוע.
    ניתן לדמות את המדחס למנוע רכב, כפי שמנוע הרכב נשחק ומאבד מכוחו, כך גם למדחס יש שחיקה.
    למדחס מערכת שימון עצמאית כך שהוספות גז תכופות במצב של דליפה, ללא הוספת שמן, עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך
    למדחס, עקב חוסר שימון ולגרום לצורך בהחלפת מדחס.
  • מעבה מזגן – מעבה המזגן, בשמו העממי הוא הרדיאטור של המזגן, נמצא בחזית הרכב ותפקידו לפלוט חום שנוצר כתוצאה מדחיסת הגז
    על ידי המדחס בתוך מערכת הקירור. בתוך המעבה עובר הגז בלחץ גבוה מאוד, והוא ממוקם במקום מועד לפורענות שכן כל מכה חזיתית
    קטנה ככל שתהיה עלולה להשפיע על מיקומו ולגרום לדליפות ממערכת המזגן.
  • מאוורר המזגן החיצוני – בחלק מהרכבים מערכת המיזוג מתבססת על המאוורר האחראי על קירור המנוע, ובחלק מהרכבים ישנו מאוורר ייעודי למזגן.
    פעולה תקינה של המאווררים הינה חיונית לפעולה תקינה של מערכת המיזוג, שכן אם אלו לא פועלים כנדרש הלחץ במערכת לא יאפשר קירור אופטימלי בתוך תא הנוסעים.

    מכונה לשאיבה, שקילה, ואקום והכנסת גז למערכת מיזוג

    מכונה לשאיבה, שקילה, ואקום והכנסת גז למערכת מיזוג

  • המייבש – תפקידו של המייבש כשמו כן הוא, לספוח את הלחות מהגז במערכת המיזוג ועל ידי כך להוריד את נקודת הרתיחה של הגז.
    המייבש פועל כמסנן, וחובה להחליפו בעת טיפול במערכת המזגן. אי החלפתו בעת טיפול במערכת המזגן שקולה להחלפת שמן מנוע ללא החלפת מסנן-שמן.
  • מאדה מזגן – המאדה מורכב בתוך תא הנוסעים ברכב, בתוך קופסא אשר נקראת “יחידה פנימית” או “יחידת מיזוג פנימית” – תפקידו לקבל את הגז הדחוס והקר, ולאפשר זרימה של אויר דרך הרשת על מנת לקרר אותו. האויר הקר שאנו מצפים לקבל הוא האויר העובר דרך המאדה, ברכבים מודרניים קיים פילטר נייר לפני המעבה וזה אמור להיות מוחלף בטיפולים תקופתיים (ולתדהמתנו, פעם אחר פעם, זה לא תמיד קורה).
    כידוע, פעולת קירור האויר מייצרת טיפות מים, טיפות אלה מנוקזות בתוך היחידה הפנימית ונוזלות אל מתחת לרכב. בעקבות נוכחות טיפות המים לעיתים קרובות קיימות דליפות גז כתוצאה מריקבון המאדה.
  • מאוורר המזגן הפנימי – בלאואר – תפקידו להכניס אויר לתוך תא הנוסעים במהירות הנקבעת על ידי הנהג.
  • נגד מאוורר – נגד המאורר, או “נגד מהירויות” תפקידו לקבוע את מהירות עבודת המאוורר הפנימי, האם מהירות נמוכה או מהירות גבוהה.
  • צנרת מיזוג אויר – על כל הרכיבים שצוינו מעלה להיות מחוברים ביניהם באטימה מוחלטת, על כך אחראיים צינורות המיזוג המורכבים לאורך המרכב, תפקידם להעביר את הגז מהחזית (מאייד, מייבש) למנוע הרכב (מדחס) ומשם לפנים תא הנוסעים (מאדה) – לשם כך נעזרים בתעשיית הרכב בצינורות קשיחים, עשויים אלומיניום או מתכת אחרת, ובצינורות גמישים עשויים גומי קשיח.

מרכיבים אלה ניתן למצוא בכל רכב בו מותקן מזגן מקורי, ברכבים מסוימים אף ניתן למצוא רכיבים נוספים כגון חיישני טמפרטורה באיזורים שונים ברכב, חיישני שמש ישירה, מנועים

EVAPORATOR ROTTEN

ריקבון יחידה פנימית

חשמליים השולטים על ברזים \ מדפים ביחידה הפנימית, מערכות בקרת אקלים ממוחשבות, כל אלה בהתאם לרמת מערכת המיזוג ברכב – בחלק מהרכבים נראה מערכות מורכבות יותר ובחלק מהרכבים מערכות מורכבות פחות.
כמובן שבמערכות בקרת אקלים ממוחשבות הדיאגנוסטיקה מעט מורכבת יותר ויש צורך בהתחברות למחשבי הרכב השונים, אך הפעולות הבסיסיות זהות וללא השגת פעולה תקינה של המערכת הבסיסית גם המערכת המורכבת ביותר לא תתפקד כראוי.

התקלה הנפוצה ביותר במערכות מיזוג אויר היא חוסר גז, או צורך במילוי גז לרכב, במקרים כאלה מומלץ לבצע בדיקת תקינות מערכת המיזוג לאיתור דליפות.
באם ישנן דליפות גז רצוי לתקנן על מנת לוודא תקינות המזגן לאורך זמן.

ברכבים מודרניים, פעולת המזגן מנוטרת על ידי מחשב הרכב, ולעתים במצב בו מחשב הרכב מזהה עבודה לא תקינה של המנוע, זה לא יאפשר הפעלת המזגן ברכב.

ייצור צינור מזגן – חלק גדול מדליפות הגז במערכות מיזוג אויר הוא בצינורות המזגן, אם כתוצאה משפשוף בחלקי מרכב או בלאי טבעי, במקרים כאלה ניתן לייצר צינור מזגן בעלויות לא גבוהות, אין צורך לרכוש צינור חדש מקורי מהחברה שעלותו יכולה להגיע לאלפי שקלים.

שאלות נפוצות בנושא מזגן רכב

מילוי גז לרכב

כל כמה זמן צריך למלא גז למזגן? מתי צריך למלא גז במזגן? כמה עולה מילוי גז לרכב?

כפי שנאמר מעלה, מערכת המזגן הינה מערכת סגורה.
אם ברכבכם יש צורך תמידי החוזר בתדירות גבוהה במילוי גז למזגן או מילוי גז לרכב, ישנה דליפה במערכת המזגן אותה יש לאתר ולתקן.
איתור דליפות מזגן אינה עבודה פשוטה, ויש להקדיש לה זמן וחשיבות על מנת לא ליצור כדור שלג:
איתור דליפה במזגן – החלפת חלק חשוד – פתרון הבעיה
במידה ואיתור הדליפה לא בוצע בהצלחה, אנו חוזרים שוב לנקודת ההתחלה וההמשך ברור.

מיזוג אויר לרכב ברחובות

מיזוג אויר לרכב ברחובות

בעיות חשמל במזגן

בעיות חשמל במערכת המזגן עלולות לגרום לפעולה לא תקינה של המזגן ואף התחממות הרכב עם מזגן.

מערכות המיזוג ברכב המודרני נעזרות בתשתית החשמל ברכב על מנת למקסם את תפוקת הקירור של המזגן ברכב.
במידה ואתם מרגישים כי המזגן לא מקרר מספיק, יתכן וקיימת בעיה במערכת החשמל ברכב.
ברכבים בהם מותקנות מערכות בקרת אקלים יש לבצע בדיקת בקרת אקלים במחשב על מנת לוודא פעולה תקינה של המערכת.

מערכת החימום ברכב

מערכת החימום ברכב היא מערכת שונה במהותה ממערכת מיזוג האויר, היא מחממת את האויר המוזרם לחלל הרכב באמצעות נוזל הקירור של הרכב.
במהלך עבודת המנוע מתחמם נוזל הקירור לטמפרטורה של 85-95 מעלות ברכב תקין.
נוזל הקירור מוזרם לתוך מצנן החימום בתוך הרכב, דרכו עובר האויר, מתחמם, ומוזרם לתוך תא הנוסעים.
ברכב בו מערכת החימום לא יעילה, אין חימום אפקטיבי, או שהחימום עובד לסירוגין יש לנו פתרון!

ניתן ליצור קשר בכל עת.

 

תיקונים נפוצים בתחום מיזוג אויר:

אצלנו ניתן לשפץ יחידות בקרת אקלים לרכבי מזדה 3.

 

 

 

חזרה לעמוד הבית – חשמל מוטי – מוסך ברחובות.

המאמר הבא: תיקון גיר רובוטי