תיקון גיר DSG – מכטרוניק
חברתנו מציעה שירות תיקון כל סוגי תיבות ההילוכים מסוג מצמד כפול לקונצרן פולקסווגן – סקודה, סיאט ואאודי.
אצלנו ניתן לקבל שירות בדיקה במחשב מקורי, אבחון תקלות ופתרונן תחת קורת גג אחת.
The hebrew text is followed by an english text.
תיקון גיר DSG:
גיר DSG או גיר כפול מצמדים בשפה העברית, הינו הכלאה של שתי תיבות הילוכים בתוך תיבה אחת, בה ההילוך שבשימוש משולב באמצעות מצמד אחד, וההילוך הבא אחריו כבר משולב למצמד השני – וההחלפה ביניהם מתבצעת אך ורק על ידי שילוב המצמד המתאים.
בעקבות עיקרון פעולה זה, לעתים בזמן נסיעה בפקקים, מתקשה הרכב לחזות את ההילוך הבא אחריו, ואנו חווים פעולה איטית יותר של הגיר ואף פחות חלקה.
בזמן בו גיר DSG תקין, יתרונותיו עולים על חסרונותיו, ואנו יכולים ליהנות מתצרוכת דלק טובה, החלפת הילוכים סופר-מהירה אשר הייתה עד היום קיימת רק במכוניות-על או על ידי נהגים מקצועיים.
נקודות השבר של גיר DSG הן שונות בהתאם לאופי השימוש ברכב, אך לאחר מחקר רב שנתי שביצענו,
ניתן לומר כי רוב הבעיות מגיעות מיחידת המכטרוניק, שמהווה את מערכת ההפעלה של הגיר, או “הרובוט” בשפת העם.
חברתנו מציעה שירות תיקון ושיפוץ גיר רובוטי מכל הסוגים מזה 15 שנים.
את השנים האחרונות השקענו בפיתוח פתרונות לשיפוץ תיבות הילוכים מסוג די אס גי של הקונצרן.
לנו יש את הכלים ואת הטכנולוגיה לתקן בעיות במערכת ההפעלה, מכטרוניק, וכן בגיר המכני ברכב שלך.
בעיות פופולריות בגיר DSG:
- מכות בהעברת הילוכים – לעתים רק כשהרכב חם
- רעידות בנסיעה בפקקים
- רכב לא נוסע כלל – מנורת מפתח במקום תצוגת הילוכים
- גיר מעביר הילוכים לא רציפים, לדוגמא 1-3-5 או 2-4-6
אם הגעתם לעמוד שלנו, אנו שמחים להביא את הבשורה – היום ניתן לפתור בעיות אלה שלא דרך החברה, תוך שימוש בחלפים מקוריים, עבודה על פי הוראות יצרן, ושמירה על סטנדרטים גבוהים – בהבטחה לשמור על מחיר הוגן.
אנו מבצעים החלפת מצמדים לגיר dsg במחירים מפתיעים.
מתוך שאיפה להגיע לאיכות תיקון גבוהה ביותר, ועל מנת לאפשר ללקוח ליהנות מתיקון איכותי ביותר, כל תיקון מסתיים בעדכון תוכנת מחשב הגיר מול שרתי היצרן, וכן לימוד המחשב לפעולת הגיר החדשה על פי הוראות היצרן.
אנו מאמינים כי החלק החשוב ביותר בניסיון לתקן מערכות מורכבות, הוא שימוש בכלים הנכונים, על כן אנו משתמשים במחשב מקורי לרכבי קונצרן פולקסווגן.
בעקבות ריבוי בעיות, ורצון לשפר את חווית השימוש בגיר, מוציא היצרן עדכונים לתוכנת הגיר לעתים קרובות – שמירה על תוכנה עדכנית יבטיח עבודה רציפה של הגיר לאורך זמן !
לאחר בדיקה במחשב, נסיעת מבחן והקשבה ללקוח, ניתן לקבוע בוודאות באיזה חלק יש לטפל, וכך אף לחסוך ללקוח החלפת חלקים מיותרים.
לאחר אבחון התקלה, באפשרותנו לשפץ יחידות מכטרוניק במחירים מפתיעים בהתאם לסוג התקלה.
DSG Transmission Repair – Both 7 speeds, and 6 speeds transmissions, including mechatronic faults and mechanical faults.
We are now offering a repair service for all DSG transmissions made by VAG vehicle concern, including VW, SKODA, SEAT And AUDI.
Our company offer robotic transmission repair for the last 15 years for vehicle manufactures such as Alfa Romeo, Fiat, Renault, Peugeot-Citroen, Mercedess-Benz, Honda, Opel and Smart. We spent the last couple of years investigating failures of DSG transmissions and developed High-Tech solutions that can actually save you money when you have to come across an expensive repair.
We use dealer-level diagnostic equipment, alongside some testing equipment developed by us for our specific demands, to make sure we repair only what is necessary for your car, on its failure and not change unneseccary parts.
each repair begin by connecting to car control units, questioning and listening to customer complains, and ends by one of our professional high tech solutions, software update from manufactor servers, and latest calibration with original equipment.
Our study shows that most DSG Transmission failures are Mechatronic unit failures.
Mechatronic unit is the head of the DSG Transmission, it holds the Transmission Control Unit, Hydraulic pump, Oil reservoir, Electro-Mechanic solenoids, sensors and actuators.
We have the technology to rebuild your Mechatronic unit using new parts and reduce total repair cost, sometimes by half!
This way we can assure a successful high quality repair with a long term warranty.
feel free to contact us for more details.